?

Log in

everthing goes with words [entries|friends|calendar]
artemis-chan

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

( The Riddick)

[31 Jan 2006|07:10am]
srry for the late ness.. very busy with school and everything.. it hard to do it all.. imean i am getting yelledat already god...

( The Riddick)

[06 Dec 2005|06:55am]
[ mood | awake ]

hi ya sorry that i haven't updated in like forever on this one.. i have had so much Crap to do in myth class as well and english thatik haven't had time to update thsi one... anyways how is evryone on my side? i am getting advent childrem today^^ yay g2g now baibai

(1 comment| The Riddick)

[04 Nov 2005|06:49pm]
i don't want anyone to be my friend. none of my friends even care that i am alive or even notice me.

( The Riddick)

[03 Nov 2005|09:41am]
[ mood | annoyed ]

ok guys i need HELP like really bad i need people to join if they like hp please do join^^

Ohh the name of the community is hogwarts_sort_u

( The Riddick)

[02 Nov 2005|05:26pm]

If you were an Anime Char you'd look like...
Name
DOB
Favourite Color
Race Goddess/God
Hair Style Red Curls
Type of eyes Big and Brght blue eyes
Attitude Sweet and loveable
Powers/Weapons Calling the dead, and you weapon is a lance
Clothing Animal Furs
This QuickKwiz by rotten_cherry - Taken 5057 Times.
</a>
New - Dating Advice written by YOU!


jOy

(3 comments| The Riddick)

[30 Oct 2005|08:26pm]
u know people can be bitches about shit that is so stupied. i swear this site sucks.

(2 comments| The Riddick)

HARRY POTTER??!!?!?!!?! [30 Oct 2005|06:39pm]
who of my friends like harry potter? i need to knowok

(5 comments| The Riddick)

yo [26 Oct 2005|09:06am]
[ mood | i loves my own i con ]

hey yall i'm sry that i have not updated in forever.. its been like bad for me.. the last few weeks its been really bad kinda.. well was i gtg bai

(5 comments| The Riddick)

[08 Oct 2005|07:44pm]
OMG they have such hot colorbars go here=http://www.livejournal.com/users/_krad_/79366.html#cutid1

(8 comments| The Riddick)

i'm just like VI-Chan i love her^^ she is now my sister [04 Oct 2005|06:28pm]
[ mood | vi-chan is my new sister ]

Quiz Result Provided By: theOtaku.com.



What FF7: Advent Children Character Are You?


Hosted by theOtaku.com: Anime. Done right.

( The Riddick)

[03 Oct 2005|06:13pm]
[ mood | cold ]

OMGZ i fixed it YAY i am so happy now i just have to fix my other thigies>

(2 comments| The Riddick)

[02 Oct 2005|09:07pm]
[ mood | crappy ]

hi people i am new somewhat i have another lj name its is shin14

navigation
[ viewing | most recent entries ]